Ydelser

Jeg tilbyder ydelser inden for økonomifunktionen – det kan være digitalisering af de enkelte arbejdsopgaver og fjerne tunge manuelle opgaver. Jeg rådgiver om tiltag og varetager også bogføringen, hvis det ønskes. Jeg møder ofte virksomheder, der har mistet overblikket og tidsforbruget på de administrative opgaver – virksomheder som bruger al for lang tid på manuelt at løse økonomiske opgaver, som teknologien hurtigt kan løse. Det er her, jeg kan hjælpe. Har I allerede et regnskabsprogram, kan jeg hjælpe jer med at udnytte det bedst muligt. Og mangler I et program, kan jeg finde og implementere det helt rette for jer.

Jeg kan hjælpe med nedenstående opgaver:

  • Digitalisering af økonomifunktionen
  • Automatisering af bogholderiet samt løbende effektivisering
  • Bogføring af bilag
  • Klargøring af årsregnskab til revisor
  • Indberetning og afregning af moms
  • Lønadministration
  • Ledelsessparring
  • Kreditor- og debitorstyring
  • Rykkerprocedure og fakturaskrivning.

Timepris: 799 kroner ekskl. moms
Betalingsbetingelse: 8 dage netto
Afregning: Månedsvis

Digitalisering af økonomi

Der er rigtig meget tid og ikke mindst mange ressourcer at spare ved at digitalisere økonomifunktionen. Oftest får virksomheder ikke udnyttet alle de muligheder, som teknologien tilbyder, fordi overskuddet ikke er til det. Det er her, jeg kan tilbyde min hjælp. Jeg ved, hvordan man digitaliserer økonomien, og jeg ved, hvordan det konkret skal implementeres.

Spar tid og penge med automatisering

Bruger du selv din tid i bogholderiet? Lønkørsel, moms, fakturaskrivning og opfølgning på faktura? Eller har du måske ligefrem en autoriseret revisor til det? Det er ikke nødvendigt. Som erfaren bogholder kan jeg overtage opgaverne for dig én gang for alle – og jeg kan tilmed automatisere bogføringen. Så kan du selv fokusere på det, der skaber omsætning.

Fleksibel løsning tilpasset den enkelte virksomhed

Et at mine nøgleord er fleksibilitet. Det er det, fordi jeg ved, at der i mindre og nystartede virksomheder ofte er rigtigt travlt. Derfor er det helt op til jer, hvor ofte I ønsker, vi skal mødes, og om vi skal mødes fysisk på virksomhedens adresse, eller om vi skal klare det online. Jeg kommer gerne forbi jeres arbejdsplads 1-2 gange om ugen, og jeg kan samtidig klare meget hjemmefra, hvis det passer bedst ind hos jer. Kontakt mig og få en snak, så finder vi den løsning, der matcher jeres behov.

Få økonomisk rådgivning, der løfter salget

Jeg hjælper virksomheder med at skabe et overblik over økonomien. Måske har I processer, der kan effektiviseres og systematiseres? Måske har I unødige udgifter til dyre forsikringer eller softwareprogrammer, der kunne undværes? Det spotter jeg, når jeg rådgiver virksomheder i, hvordan omsætningen kan styrkes. Ofte er det nemlig småting, der løfter salget og sænker udgifterne.

Få styr på regnskabet

Jeg påtager mig ansvaret for bogholderi, budget og indberetning til myndigheder. Det sparer dig for en masse bekymringer og en masse tid, så du kan lægge dit fokus der, hvor det giver størst værdi.

Kontakt mig og lad os tage en snak om et fremtidigt samarbejde

Telefonrådgivningen er selvfølgelig ganske uforpligtende. Du får svar på dine spørgsmål – og du finder ud af, hvordan bundlinjen kan løftes. Kontakt mig på tlf  +45 61 67 62 20 eller mail jesper@2vb.dk